Przydasie i pomocnicy diy

        Witajcie. Dziś naszło mnie aby podzielić się z wami moimi pomocnikami warsztatowymi.
 Każdy majsterkowicz na start z robieniem czego kolwiek musi mieć jakieś miejsce na to. I odpowiednich towarzyszy/ pomocników.

1 pomocnik stół warsztatowy. U mnie jest to jednocześnie  stół spawalniczy. Zbudowany jest z z profil 30x30x3  i profil 40x40x2. Blat to wypałka na plazmie cnc z blachy 6 mm.


     Jak widać na załacząych zdjęciach blat ma wypalone 6  fasolek( otwory podłużne) służące do mocowania spawanych elementów. Wykorzystuje do tego ściski stolarskie i typu C.
!!!!WAŻNE!!!!
Wysokość stołu zawsze dobieramy do naszego wzrostu. U mnie jest to wysokość 89 cm.


2 pomocnik Kobyłki(podpory) Mam ich kilka do lakierowania mam takie z sklepu Jula za 10 zl szt drewaniane. Do spawania mam wyspawane z profili 40x40x3 i 60x40x3 wysokość jest taka sama jak stołu czyli 89 cm aby wrazie obrabiania większych elementów można było powiększyć powieszchnię równa.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Stoły dla znajomych

Magnum 204 alu synegria