Pryzwitanie i projekt
Witajcie
Dziś po długiej przerwie publikuje posta. Dotyczącego najazdów samochodowych.
Każdy domorosły majsterkowicz czasami musi coś zrobić pod autem a nie posiadając kanału ratuje się deskami i pustakami. Po przeglądaniu pomysłów na pintescie postanowiłem zrobić dla siebie najazdy. Tak nie posiadam kanału :). 1 model był na długość 140 cm ale pod moje duże auto(ford mondeo kombi) nie za dobrze się spisywały. Więc wydłużyłem je do 150 cm i powiem szczerze że jest bajka.
Budowa najazdów moich jest bardzo prosta i zarazem pancerna. Najazdy zbudowane są z profila 40x20x2 i kątownika 25x25 gorąco walcowanego. Odradzam używać zimno giętych.
Jak widać na foto szczebelki leża na ramie a nie są dospawane czołowo. Spowodowane jest to tym że w tym układzie najazdy wytrzymują większe obciążenia niż np kupne.
Dziś po długiej przerwie publikuje posta. Dotyczącego najazdów samochodowych.
Każdy domorosły majsterkowicz czasami musi coś zrobić pod autem a nie posiadając kanału ratuje się deskami i pustakami. Po przeglądaniu pomysłów na pintescie postanowiłem zrobić dla siebie najazdy. Tak nie posiadam kanału :). 1 model był na długość 140 cm ale pod moje duże auto(ford mondeo kombi) nie za dobrze się spisywały. Więc wydłużyłem je do 150 cm i powiem szczerze że jest bajka.
Budowa najazdów moich jest bardzo prosta i zarazem pancerna. Najazdy zbudowane są z profila 40x20x2 i kątownika 25x25 gorąco walcowanego. Odradzam używać zimno giętych.
Jak widać na foto szczebelki leża na ramie a nie są dospawane czołowo. Spowodowane jest to tym że w tym układzie najazdy wytrzymują większe obciążenia niż np kupne.
Komentarze
Prześlij komentarz